Pamatujete tu hru Kámen, nůžky, papír? Když se k tomu přidá jehla, barvy, korálky... je z toho rázem zábava na celý život. Vítejte :-)

sobota 23. června 2012

Růžová

Růžovou miluji. V mém dětstství převládala barva hnědá, šedá, červené šátky, bílá trička a modré trenýrky. Růžová jakoby tehdy zmizela ze vzorníků barev. Snad i proto nyní mi sladké barvičky dělají obrovskou radost a náležitě si je užívám.
Takže, když jsem se v šicím klubu u Bellet (www.bellet.cz) dozvěděla o Mezinárodním dni růžové (23. června), bylo jasné, že se zapojím. Zároveň jsem zrovna měla v plánu vyzkoušet si patchworkový vzor Snow baal - sněhové koule.
Dnes vám tedy přestavuji  RŮŽOVÉ SNĚHOVÉ KOULE V LÉTĚ :-)



10 komentářů:

  1. Leni, polštářek je moc krásný.. Hezký večer, Jana

    OdpovědětVymazat
  2. Leni ten je naprosto skvělý !!! mrzí mě,že mi na bellet unikl v růžové záplavě "o)
    Zítra je ten jarmark-tak fofruju "o)
    Děkuji za hlas u deky ♥
    Jsi zlatá !!!

    OdpovědětVymazat
  3. Leni, kdo umí ten umí - je to růžová nádhera!
    Přeji hezké dny a moc zdravím, Helena

    OdpovědětVymazat
  4. Milá Lenko,

    nikdy by mne nenapadlo, že sníh může být i růžový a že se to bude tak hezky vyjímat.
    Více takových zajímavých nápadů :-)
    Zdravím,

    MartinaK

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj, dík za návštevu. Musím sa priznať, že aj mne Tvoje ružové snehové gule unikli, ale teraz som ich o to radšej objavila. No vyzerajú fakt dobre. Chcem z toho vzoru ušiť dcére k narodkám deku. Mám už kúpenú takú kolekciu látok o Londýne. Tak uvidíme, povedal slepý :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Leni, poduška je nádherná a predcízne ušitá ako vždy. Andrea

    OdpovědětVymazat
  7. Krásný polštář, moc se ti povedl.

    OdpovědětVymazat
  8. Leni, ahoj a děkuji za návštěvu a kompliment.Jsem taková švadlenka nešvadlenka. Nastřihnu,sešiji a nafotím,tak jak to umím.Jen to má spousty chyb,ale doma jsou nadšení a chválí mi to.
    Ty tu máš krásné věci s pečlivostí vyrobené.Krásný den.Jana

    OdpovědětVymazat
  9. Nádhera. ...i my máme růžovou rádi.

    OdpovědětVymazat
  10. Leni tak to jsi mě poučila,ani nevím,že je den růžové:-)

    OdpovědětVymazat